Osvajanje bralne tehnike, ki je prvi korak pri razvijanju bralnih spretnosti, je za marsikaterega učenca (pre)trd oreh, da bi ga lahko sam strl in se dokopal do slastne vsebine – užitka ob branju. Težave z razumevanjem, nespodbudno domače bralno okolje, premalo ali nič pozitivnih motivacijskih izkušenj z družinskim branjem v predbralnem obdobju … je le nekaj razlogov, zakaj se učenci v prvem in drugem razredu izogibajo vadenju bralne tehnike. In kot že stara modrost uči – vaja dela mojstra, a le, če mojster dela vajo – ker brez  treninga bralne tehnike ni dobrega bralca, je v obdobju opismenjevanja zelo pomembno motivirati k branju tudi tiste učence, ki se temu zaradi težav, ki jih imajo, izogibajo.

Mladi prostovoljci z mentoricama Sabino Zvir in Ines Zakrajšek so se odločili pomagati enkrat tedensko prav takšnim drugošolcem.

Enkrat mesečno pa sta jim na pomoč priskočili še simpatični psički Sofija in Mici, z lastnicama Melani Skornšek in Klavdijo Jug, članicama društva terapevtskih psov Kosmati smrčki.

In če te za tvoje prizadevanje pri učenju branja  nagradi prijazna psička s svojo mehko šapico, se bodo prve bralne izkušnje prav gotovo za vedno vtisnile v zavest kot prijetna, osrečujoča izkušnja.