BRALNA ZNAČKA
EPI Reading Badge
EPI Lesepreis
Tekmovanje za Cankarjevo priznanje
Tekmovanje v znanju angleščine / nemščine

Živimo v dobi, ko postajajo  bralne spretnosti bolj pomembne kot kadarkoli doslej – od njih so odvisne naše sposobnosti razbiranja, razumevanja in uporabe množice informacij, ki so postale neizogiben del vsakdanjega življenja. Od naše sposobnosti izbire in uporabe za nas koristnih in potrebnih zapisanih podatkov je odvisna naša uspešnost ne samo pri izobraževanju na različnih stopnjah, ampak tudi v vsakdanjem življenju. Pot do razvitih bralnih spretnosti pa je ena sama – trening bralne tehnike, torej branje.

Živimo pa tudi v dobi, ko so zaradi prevlade tehnologije v komunikacijah med ljudmi osiromašeni pristni medosebni stiki in preko njih čutenje, doživljanje in ustvarjanje čustvenih odnosov  naklonjenosti, čustvene empatije, vživljanja … brez njih pa je človeško življenje samotno in človekova osebnost  osiromašena. Čeprav tudi branje  knjig ne more v celoti nadomestiti medosebnih stikov, lahko skozi vživljanje in doživljanje ponudi čustveno izkustvo in pomaga oblikovati – še posebej  razvijajočo se – osebnost.

Prav to sta dva najpomembnejša cilja  vseh različnih bralnih projektov, ki potekajo na šoli.

MLADI PROSTOVOLJCI (IN TERAPEVTSKI KUŽA) POMAGAJO PRI BRANJU
TIHO, VSI BEREMO!