Živimo v dobi, ko postajajo bralne spretnosti bolj pomembne kot kadarkoli doslej – od njih so odvisne naše sposobnosti razbiranja, razumevanja in uporabe množice informacij, ki so postale neizogiben del vsakdanjega življenja. Od naše sposobnosti izbire in uporabe za nas koristnih in potrebnih zapisanih podatkov je odvisna naša uspešnost ne samo pri izobraževanju na različnih stopnjah, ampak tudi v vsakdanjem življenju. Pot do razvitih bralnih spretnosti pa je ena sama – trening bralne tehnike, torej branje.
Živimo pa tudi v dobi, ko so zaradi prevlade tehnologije v komunikacijah med ljudmi osiromašeni pristni medosebni stiki in preko njih čutenje, doživljanje in ustvarjanje čustvenih odnosov naklonjenosti, čustvene empatije, vživljanja … brez njih pa je človeško življenje samotno in človekova osebnost osiromašena. Čeprav tudi branje knjig ne more v celoti nadomestiti medosebnih stikov, lahko skozi vživljanje in doživljanje ponudi čustveno izkustvo in pomaga oblikovati – še posebej razvijajočo se – osebnost.
Prav to sta dva najpomembnejša cilja vseh različnih bralnih projektov, ki potekajo na šoli.