S prvošolci, drugošolci in tretješolci bomo ob rednih tedenskih obiskih v knjižnici ne le uživali ob prebranih zgodbah, ampak skozi njih pridobivali nova spoznanja in osvajati nova znanja. Prvošolci bodo raziskovali (praznično) leto v zgodbe ujeto, drugošolci bodo sestavljali sestavljanko o prijaznosti, ocenjevali ravnanje oseb in skozi vživljanje razvijali socialne veščine, tretješolci pa bodo raziskovali čustva in odnose (da bi se bolje razumeli in prijazno skupaj živeli). Po vsakem obisku knjižnice bodo nova spoznanja pustila sledi v Čarobralnem dnevniku (1. razred) ter Bralnem dnevniku 2 (2. razred) in Bralnem dnevniku 3 (3. razred)..
S prvošolci bomo skozi zgodbe spoznavali letne čase, njihove značilnosti, mesece, kaj se v tem letnem času dogaja v naravi, kako živijo živali in ljudje ter seveda, kateri praznični dnevi polepšajo posamezni letni čas.
Pri drugošolcih bodo zgodbe v okviru bibliopedagoških ur sovpadale s projektom o prijaznosti v medsebojnih odnosih. V zgodbah bomo iskali in ocenjevali odnose in ravnanja junakov, primerjali njihovo ravnanje z ravnanjem učencev in odnosi v razredu, na šoli, doma, v skupnosti. Poiskali bomo vzorce vedenja, ki prispevajo k lepšemu in kvalitetnejšemu sobivanju ter ugotovili, katere oblike vedenja so neprimerne, destruktivne in na kak način vplivajo na dobre medsebojne odnose.
Z odnosi in čustvi se bomo ukvarjali tudi s tretješolci, ki bodo ob zgodbah prepoznavali in spoznavali različna čustva in občutke, zakaj nastanejo, kako se manifestirajo navzven in kako jih, še posebej če gre za negativna čustva, lahko obvladamo, predelamo in morda celo spremenimo v pozitivna. Čustveni odzivi so v vsaki skupini, skupnosti izjemno pomembni dejavnik medsebojnih odnosov, zato je izjemno pomembno, da se učenci naučijo preko vživljanje v čustveni svet junakov zgodb prepoznavati svoja lastna čustvena stanja ter jih morda tudi s pomočjo v zgodbah najdenih rešitev obvladati in usmerjati.